Friday, May 18, 2012

saya sayang mak saya sangat-sangat!!

Sedang baca blog  Puan Farah Farhan owner Sarakids..
Mesti ramai yang kenal dia kan
Along penah jmp dia face-2-face

she's very friendly person.... 
bila baca blog dia kita rasa mcm sangat dekat dengan pn farah...
hihihi
byk info tau..
dari segi parenting, bfeeding...
sangat suka!!~


dlm byk2 entry dia..sangat tersentuh pasal dia berceloteh pasal peranan ibu dalam kehidupan kita...
soo true... mak bi mmg mcm2 peranan dia..
mak supir laa, tukang masak laa, doktor laa
mcm2 kan!!~


saya sayang mak saya tau!!
sayang sangat-sangat
saya rindu mak saya
rindu sangat-sangat

Having HADEERAH, EIYAD, HADIEF & HO is the greatest thing ever happened to me
but having CHE GAYAH as my mom is the great than greatest thing ever happened to me..

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates